Promocje
Kocyk eukaliptusowy szary
Kocyk eukaliptusowy szary
169,00 zł 143,65 zł
szt.
Kocyk dziecięcy bambusowy baby blue
Kocyk dziecięcy bambusowy baby blue
149,00 zł 126,65 zł
szt.
Kocyk dziecięcy bambusowy brudny róż
Kocyk dziecięcy bambusowy brudny róż
149,00 zł 126,65 zł
szt.
Kocyk bambusowy beż
Kocyk bambusowy beż
149,00 zł 126,65 zł
szt.
Kocyk bambusowy szary
Kocyk bambusowy szary
149,00 zł 126,65 zł
szt.
Kocyk velvet Rafa Koralowa wersja ciemna brudny róż
Kocyk velvet Rafa Koralowa wersja ciemna brudny róż
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Kocyk velvet Misja Kosmos wersja jasna
Kocyk velvet Misja Kosmos wersja jasna
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Kocyk velvet Leśna Przygoda wersja jasna
Kocyk velvet Leśna Przygoda wersja jasna
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Kocyk velvet Rafa Koralowa wersja jasna
Kocyk velvet Rafa Koralowa wersja jasna
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Kocyk velvet Leśna Przygoda wersja ciemna
Kocyk velvet Leśna Przygoda wersja ciemna
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Kocyk velvet Misja Kosmos wersja ciemna
Kocyk velvet Misja Kosmos wersja ciemna
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Marta Adamek-Trzaskalska

ul. Leśna 122

32-050 Skawina


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Marta Adamek-Trzaskalska

ul. Leśna 122

32-050 Skawina

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Wyciąg z Regulaminu Sklepu dotyczący wymian, zwrotów i reklamacji:

Wymiana / zwroty / reklamacje

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny (pod warunkiem, że towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony), składając stosowne oświadczenie na piśmie lub mailem na adres kontakt@dare2dream.pl, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres firmowy podany w niniejszym Regulaminie
  2. Zwracany przez Klienta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  3. W przypadku gdy zakupiony Produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o: a) regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową, b) regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.
  4. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust a)  Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  5. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust b)  Klient ma prawo od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sklep niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sklep lub naprawiana, chyba, że wady są nieistotne.
  6. Sklep odpowiada za niezgodność produktu konsumpcyjnego z umową (art 1. ust. a), jedynie w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  7. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi (art.. 1 ust. b), w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  8. W przypadku reklamacji Produktu należy skontaktować się ze Sprzedającym i wysłać zdjęcia obrazujące defekt produktu na adres kontakt@dare2dream.pl
  9. W przypadku wymiany Produktu należy zwrócić Produkt zgodnie z procedurą zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
  10. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia zwrotu / reklamacji towaru w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Kupującego kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
  12. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
  13. O decyzji Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową.
  14. Po pozytywnym rozpatrzeniu Sprzedający dokona zwrotu środków przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył kupujący lub w przypadku płatności za pobraniem na rachunek bankowy podany przez Kupującego. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  15. Kupujący pokrywa koszt wysyłki za zwrot towaru. Sprzedający nie odbiera paczek za pobraniem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl